HR-MUNKATÁRS, 20 órás

A progresszív gondolkodás, együttműködő és hatékony csapatszellem, az ügyfélkiszolgálás és szakértelem iránti elkötelezettség mind olyan értékek, amelyekben szívesen osztozunk újonnan belépő kollégáinkkal.

Bővülő csapatunkba HR-munkatársat keresünk, heti 20 órában

Milyen feladatok várnak rád?

  • te fogod ellátni a kb. 70 fős szervezet operatív HR feladatait (alapos betanítás és kiváló külső bérszámfejtők lesznek ebben segítségedre), beleértve a havi bérszámfejtés előkészítését
  • részt veszel a kiválasztási folyamatokban és támogatod az új kollégák beilleszkedését
  • segíted a vezetőket és kollégákat munkaügyi és HR-kérdésekben
  • támogatod a teljesítményértékelési folyamatokat
  • részt veszel a szervezet HR-folyamatainak a kialakításában, fejlesztésében és a belső kommunikációban

A fenti feladatokat fokozatosan kell majd átvenned, ezért a 20 órás munkakört 2025. januárig lépcsőzetesen 40 órássá szeretnék emelni. Emiatt olyan jelentkezőket várunk, akiknek ez vállalható.

Téged várunk, ha 

  • legalább 2 év tapasztalatod van már munkaügyben, kapcsolattartásban a külső bérszámfejtőkkel, és tisztában vagy az általánostól eltérő munkarendekkel is
  • magabiztos elméleti alapokkal rendelkezel HR-területen (felsőfokú szakirányú végzettség)
  • magabiztos B2-es angol nyelvtudással rendelkezel
  • időd egy részében szívesen foglalkoznál toborzással, de azon kívül más HR-feladatok is érdekelnek
  • önálló, jó problémamegoldó és kreatív személyiség vagy, és még egy fárasztó nap délutánján is mosolyogni tudsz a hozzád fordulókra
  • vállalni tudod, hogy hétfőtől péntekig dolgozol (a részmunkaidő nem összevonható kevesebb munkanapra). Ebből heti 1 munkanap lehet home office.

Ezért érdemes csatlakozni hozzánk:

  • hosszú távú fejlődési lehetőséggel, támogató légkörrel várunk
  • feladatköröd összetett lesz és változatos szakmai feladatok várnak rád, melyekhez bizalmat és önállóságot adunk
  • figyelmet fordítunk a társadalmi szerepvállalásra és értékeljük, ha Te is hasonlóan gondolkodsz
  • csapatunk lelkes, elkötelezett és befogadó
  • heti 1 nap home office lehetőség

Munkavégzés helye:

1033 Budapest, Szőlőkert utca 4/B.

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Önéletrajzodat a schall.krisztina@whiskynet.hu e-mail címre várjuk.

További hasznos információ rólunk:  https://www.whiskynetdistribution.hu/