J.Gasco Uborkás Tonic DRS (0,2L)
599 Ft 490 Ft Kedvezmény: -18%
Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 599 Ft
Az akció időtartama: 2025. 08. 05. - 2025. 08. 31.

J.Gasco Uborkás Tonic DRS (0,2L)

Márka: J.Gasco
Azonnal szállítható: Raktáron
Szállítási díj: 1.990 Ft
Cikkszám: MOP-10220
Hozzáadom a kívánságlistámhoz
A magyar piacra készült, exkluzív tonic
Webshop bruttó ár
599 Ft 490 Ft Kedvezmény: -18%
Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 599 Ft
Az akció időtartama: 2025. 08. 05. - 2025. 08. 31.

Menny.:

Bolti ár:
690 Ft
Megbizható vállalkozás
Megbízható vállalkozás

Megbízható, többször díjazott magyar vállalkozás 2007 óta.

Leírás és Paraméterek

Gyártó J.GASCO
Palackozó J.GASCO
Brand J.Gasco
Italkategória Alkoholmentes italok
Régió Olaszország
Ürtartalom 0,2
Bolti ár 690.0037Forint

Hosszú kísérletezések, ízpróbák, tesztelések előzték meg a J.Gasco Uborkás Tonic létrejöttét, amelyet a hazai piacra szánunk - akárcsak korábban a Prémium Cseresznyés Tonicot. Csak természetes összetevőkből készül, az uborka tiszta ízét jól integrálva. A kinin ízét az uborka friss, könnyed aromája dobja fel, mintha csak egy koktélt tennék légiesebbé egy szelet friss uborkával. Tökéletes tisztán, vagy intenzív koktélok összetevőjeként.

Koktélötletek J.Gasco termékekhez itt: http://www.jgasco.biz//#cocktail

Honnan származik a Kakas-Ember? (J.Gasco rövid története)

Giuseppe Gasco 1903-ban látta meg a napvilágot Gallipoliban, Antonio Gasco 9. gyermekeként. A családnak jó élete volt, édesapja megbecsült gyógyszerészként dolgozott, és Giuseppe apja mellett sokat tanult inasként. Ám a család az I. Világháború végére elveszítette a családfőt, és kimerültek forrásaik is. Ezért emigráltak Chicagoba, Giuseppe nagybátyjához, Vitohoz.

Amerikában már Josephként dolgozott nagybátyjának, és a Szesztilalom évei sok lehetőséget tartogattak az ifjú, eszes olasz fiatal számára. Tehetségesen épített kapcsolatokat politikusokkal, a rendőrséggel és a legnevesebb családokkal épp úgy, mint az ismert gengszterekkel.

Üzletember lévén mindig kereste az új lehetőségeket, ezért - a kapható szeszek gyenge minősége miatt - kifejlesztette tonikjainak, üdítőinek egész sorozatát. Ehhez persze nagy segítségére voltak apja mellett, gyógyszerészinasként eltöltött évei. A cél az volt, hogy ihatóvá, sőt kellemesé tegye a rettenetes ízű párlatokat, még a hölgyek számára is. Ötlete olyan sikeressé vált, hogy Amerika-szerte népszerűek lettek italai, ő pedig valódi jelenséggé vált: Ő lett a jóképű, jólöltözött üzletember, akit mindig neves alakok, és csinos nők vesznek körül. Ekkor már csak úgy emlegetik, hogy "l'Uomo Gallo" (a Kakas-Ember), ami az olasz "l'Uomo di Gallipoli" kifejezésből rövidült (az ember Gallipoliból).

 

EZEK IS NÉPSZERŰEK EBBEN A KATEGÓRIÁBAN

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!