J.Gasco Cedrata DRS (0,2L)
599 Ft 490 Ft Kedvezmény: -18%
Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 599 Ft
Az akció időtartama: 2025. 08. 11. - 2025. 08. 31.

J.Gasco Cedrata DRS (0,2L)

Márka: J.Gasco
Azonnal szállítható: Raktáron
Szállítási díj: 1.990 Ft
Cikkszám: MOP-2830
Hozzáadom a kívánságlistámhoz
Egyedi ízvilágú üdítőital Olaszországból.
Webshop bruttó ár
599 Ft 490 Ft Kedvezmény: -18%
Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 599 Ft
Az akció időtartama: 2025. 08. 11. - 2025. 08. 31.

Menny.:

Bolti ár:
690 Ft
Megbizható vállalkozás
Megbízható vállalkozás

Megbízható, többször díjazott magyar vállalkozás 2007 óta.

Leírás és Paraméterek

Íz
A cédrus citrusossága valamint az édes likőrök aromás jellege jelenik meg.
Gyártó J.GASCO
Palackozó J.GASCO
Brand J.Gasco
Italkategória Alkoholmentes italok
Régió Olaszország
Ürtartalom 0,2
Jelenlegi akcióink Frissülj fel akció! 08.11-31.
Bolti ár 690.0037Forint

A J.Gasco egy olasz prémium üdítő márka, amelyet a profi mixerek nagyon nagyra tartanak világszerte. A J.Gasco Cedrata visszahozza az eredeti Cedrata ital intenzitását és frissességét. Egyedi ízében a cédrus citrusossága valamint az édes likőrök aromás jellege egyaránt megjelenik. Teljesen természetes alapanyagokból készül, mindenféle színezék nélkül.

Koktélötletek itt:http://www.jgasco.biz//#cocktail

Teljes üdítő választékunkat ITT, teljes gin választékunkat ITT találod!

Honnan származik a Kakas-Ember? (J.Gasco rövid története)

Giuseppe Gasco 1903-ban látta meg a napvilágot Gallipoliban, Antonio Gasco 9. gyermekeként. A családnak jó élete volt, édesapja megbecsült gyógyszerészként dolgozott, és Giuseppe apja mellett sokat tanult inasként.

Ám a család az I. Világháború végére elveszítette a családfőt, és kimerültek forrásaik is. Ezért emigráltak Chicagoba, Giuseppe nagybátyjához, Vitohoz.

Amerikában már Josephként dolgozott nagybátyjának, és a Szesztilalom évei sok lehetőséget tartogattak az ifjú, eszes olasz fiatal számára. Tehetségesen épített kapcsolatokat politikusokkal, a rendőrséggel és a legnevesebb családokkal épp úgy, mint az ismert gengszterekkel.

Üzletember lévén mindig kereste az új lehetőségeket, ezért - a kapható szeszek gyenge minősége miatt - kifejlesztette tonikjainak, üdítőinek egész sorozatát. Ehhez persze nagy segítségére voltak apja mellett, gyógyszerészinasként eltöltött évei. A cél az volt, hogy ihatóvá, sőt kellemesé tegye a rettenetes ízű párlatokat, még a hölgyek számára is. Ötlete olyan sikeressé vált, hogy Amerika-szerte népszerűek lettek italai, ő pedig valódi jelenséggé vált: Ő lett a jóképű, jól öltözött üzletember, akit mindig neves alakok, és csinos nők vesznek körül. Ekkor már csak úgy emlegetik, hogy "l'Uomo Gallo" (a Kakas-Ember), ami az olasz "l'Uomo di Gallipoli" kifejezésből rövidült (az ember Gallipoliból). 

EZEK IS NÉPSZERŰEK EBBEN A KATEGÓRIÁBAN

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!