J.Gasco 13.5 Tonic Evia DRS (0,2L)
599 Ft 490 Ft Kedvezmény: -18%
Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 599 Ft
Az akció időtartama: 2025. 08. 05. - 2025. 08. 31.

J.Gasco 13.5 Tonic Evia DRS (0,2L)

Márka: J.Gasco
Azonnal szállítható: Raktáron
Szállítási díj: 1.990 Ft
Cikkszám: MOP-3636
Hozzáadom a kívánságlistámhoz
Cukormentes tonik, a világ legalacsonyabb kalóriatartalmú tonikja: mindössze 13.5 kcal 100 ml-ben.
Webshop bruttó ár
599 Ft 490 Ft Kedvezmény: -18%
Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 599 Ft
Az akció időtartama: 2025. 08. 05. - 2025. 08. 31.

Menny.:

Bolti ár:
690 Ft
Megbizható vállalkozás
Megbízható vállalkozás

Megbízható, többször díjazott magyar vállalkozás 2007 óta.

Leírás és Paraméterek

Gyártó J.GASCO
Palackozó J.GASCO
Brand J.Gasco
Italkategória Alkoholmentes italok
Régió Olaszország
Ürtartalom 0,2
Bolti ár 690.0037Forint

A J.Gasco egy olasz prémium tonik márka, amelyet a profi mixerek nagyon nagyra tartanak világszerte. Teljesen természetes alapanyagokból készül, mindenféle színezék nélkül, ízében a pikáns, kesernyés ízek természetessége egészen frissítően hat. Elsőrangú koktél alapanyag, amelynek egyedi kesernyés ízét a kinin és egy titkos összetevő szolgáltatja. Ez a verzió cukor nélkül, fruktózzal készül, így a világ legalacsonyabb kalóriatartalmú tonikja: mindössze 13.5 kcal van 100 ml-ben üdítőben. A tonik eredeti kesernyés oldalát mutatja meg számunkra, de a kinin mégsem nyomja el a gin aromáit. Érdekessége, hogy borókakivonatot is tartalmaz.

Honnan származik a Kakas-Ember? (J.Gasco rövid története)

Giuseppe Gasco 1903-ban látta meg a napvilágot Gallipoliban, Antonio Gasco 9. gyermekeként. A családnak jó élete volt, édesapja megbecsült gyógyszerészként dolgozott, és Giuseppe apja mellett sokat tanult inasként.

Ám a család az I. világháború végére elveszítette a családfőt, és kimerültek forrásaik is. Ezért emigráltak Chicagoba, Giuseppe nagybátyjához, Vitohoz.

Amerikában már Josephként dolgozott nagybátyjának, és a Szesztilalom évei sok lehetőséget tartogattak az ifjú, eszes olasz fiatal számára. Tehetségesen épített kapcsolatokat politikusokkal, a rendőrséggel és a legnevesebb családokkal épp úgy, mint az ismert gengszterekkel.

Üzletember lévén mindig kereste az új lehetőségeket, ezért - a kapható szeszek gyenge minősége miatt - kifejlesztette tonikjainak, üdítőinek egész sorozatát. Ehhez persze nagy segítségére voltak apja mellett, gyógyszerészinasként eltöltött évei. A cél az volt, hogy ihatóvá, sőt kellemesé tegye a rettenetes ízű párlatokat, még a hölgyek számára is. Ötlete olyan sikeressé vált, hogy Amerika-szerte népszerűek lettek italai, ő pedig valódi jelenséggé vált: Ő lett a jóképű, jól öltözött üzletember, akit mindig neves alakok, és csinos nők vesznek körül. Ekkor már csak úgy emlegetik, hogy "l'Uomo Gallo" (a Kakas-Ember), ami az olasz "l'Uomo di Gallipoli" kifejezésből rövidült (az ember Gallipoliból).

EZEK IS NÉPSZERŰEK EBBEN A KATEGÓRIÁBAN

Vélemények

3.50
2 értékelés
1
0
0
1
0
Írja meg véleményét!
2024. 05. 14.
Mit is mondjak… édesítőszeres tonic, kár hogy nem olvastam el jobban. Szerintem ha valaki szereti a sztévia ízét vagy csak el akarja rontani a gint bátran vegyen belőle:/
2021. 01. 01.
Aviation Ginnel tökéletes párosítás!