A termék csomagolása eltérhet a képen láthatótól.

J.Gasco Uborkás Tonic (0,2l)

550 Ft

J.Gasco Uborkás Tonic (0,2l)

RAKTÁRON: több mint 5 db
A magyar piacra készült, exkluzív tonic
Tovább olvasom

J.Gasco Uborkás Tonic (0,2l)

RAKTÁRON: több mint 5 db

Webshop bruttó ár

550 Ft (1,43 EUR)
2 750 Ft/l
db

Bolti ár

A GoodSpirit Shopban
580 Ft
Házhoz szállítás: Max. 3-5 munkanap
Bolti készletinformáció Készletinformáció

Paraméterek

Ürtartalom
0.2 l
Palackozó
J.GASCO
Gyártó
J.GASCO
Brand
J.Gasco
Italkategória
Alkoholmentes italok
Régió
Olaszország
Whiskynet ajánlásával
Igen
Ürtartalom
0.2 l
Palackozó
J.GASCO
Gyártó
J.GASCO
Brand
J.Gasco
Italkategória
Alkoholmentes italok
Régió
Olaszország
Whiskynet ajánlásával
Igen

Leírás

Hosszú kísérletezések, ízpróbák, tesztelések előzték meg a J.Gasco Uborkás Tonic létrejöttét, amelyet a hazai piacra szánunk - akárcsak korábban a Prémium Cseresznyés Tonicot. Csak természetes összetevőkből készül, az uborka tiszta ízét jól integrálva. A kinin ízét az uborka friss, könnyed aromája dobja fel, mintha csak egy koktélt tennék légiesebbé egy szelet friss uborkával. Tökéletes tisztán, vagy intenzív koktélok összetevőjeként.

Koktélötletek J.Gasco termékekhez itt: http://www.jgasco.biz//#cocktail

Honnan származik a Kakas-Ember? (J.Gasco rövid története)

Giuseppe Gasco 1903-ban látta meg a napvilágot Gallipoliban, Antonio Gasco 9. gyermekeként. A családnak jó élete volt, édesapja megbecsült gyógyszerészként dolgozott, és Giuseppe apja mellett sokat tanult inasként. Ám a család az I. Világháború végére elveszítette a családfőt, és kimerültek forrásaik is. Ezért emigráltak Chicagoba, Giuseppe nagybátyjához, Vitohoz.

Amerikában már Josephként dolgozott nagybátyjának, és a Szesztilalom évei sok lehetőséget tartogattak az ifjú, eszes olasz fiatal számára. Tehetségesen épített kapcsolatokat politikusokkal, a rendőrséggel és a legnevesebb családokkal épp úgy, mint az ismert gengszterekkel.

Üzletember lévén mindig kereste az új lehetőségeket, ezért - a kapható szeszek gyenge minősége miatt - kifejlesztette tonikjainak, üdítőinek egész sorozatát. Ehhez persze nagy segítségére voltak apja mellett, gyógyszerészinasként eltöltött évei. A cél az volt, hogy ihatóvá, sőt kellemesé tegye a rettenetes ízű párlatokat, még a hölgyek számára is. Ötlete olyan sikeressé vált, hogy Amerika-szerte népszerűek lettek italai, ő pedig valódi jelenséggé vált: Ő lett a jóképű, jólöltözött üzletember, akit mindig neves alakok, és csinos nők vesznek körül. Ekkor már csak úgy emlegetik, hogy "l'Uomo Gallo" (a Kakas-Ember), ami az olasz "l'Uomo di Gallipoli" kifejezésből rövidült (az ember Gallipoliból).

Hosszú kísérletezések, ízpróbák, tesztelések előzték meg a J.Gasco Uborkás Tonic létrejöttét, amelyet a hazai piacra szánunk - akárcsak korábban a Prémium Cseresznyés Tonicot. Csak természetes összetevőkből készül, az uborka tiszta ízét jól integrálva. A kinin ízét az uborka friss, könnyed aromája dobja fel, mintha csak egy koktélt tennék légiesebbé egy szelet friss uborkával. Tökéletes tisztán, vagy intenzív koktélok összetevőjeként.

Koktélötletek J.Gasco termékekhez itt: http://www.jgasco.biz//#cocktail

Honnan származik a Kakas-Ember? (J.Gasco rövid története)

Giuseppe Gasco 1903-ban látta meg a napvilágot Gallipoliban, Antonio Gasco 9. gyermekeként. A családnak jó élete volt, édesapja megbecsült gyógyszerészként dolgozott, és Giuseppe apja mellett sokat tanult inasként. Ám a család az I. Világháború végére elveszítette a családfőt, és kimerültek forrásaik is. Ezért emigráltak Chicagoba, Giuseppe nagybátyjához, Vitohoz.

Amerikában már Josephként dolgozott nagybátyjának, és a Szesztilalom évei sok lehetőséget tartogattak az ifjú, eszes olasz fiatal számára. Tehetségesen épített kapcsolatokat politikusokkal, a rendőrséggel és a legnevesebb családokkal épp úgy, mint az ismert gengszterekkel.

Üzletember lévén mindig kereste az új lehetőségeket, ezért - a kapható szeszek gyenge minősége miatt - kifejlesztette tonikjainak, üdítőinek egész sorozatát. Ehhez persze nagy segítségére voltak apja mellett, gyógyszerészinasként eltöltött évei. A cél az volt, hogy ihatóvá, sőt kellemesé tegye a rettenetes ízű párlatokat, még a hölgyek számára is. Ötlete olyan sikeressé vált, hogy Amerika-szerte népszerűek lettek italai, ő pedig valódi jelenséggé vált: Ő lett a jóképű, jólöltözött üzletember, akit mindig neves alakok, és csinos nők vesznek körül. Ekkor már csak úgy emlegetik, hogy "l'Uomo Gallo" (a Kakas-Ember), ami az olasz "l'Uomo di Gallipoli" kifejezésből rövidült (az ember Gallipoliból).



0
0 ÉRTÉKELÉS
Csak bejelentkezett felhasználók értékelhetnek!
A weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Az oldal használatával Ön beleegyezik ezek használatába.