Hírek
Szeretnénk, ha az ünnep gondtalan lenne számodra, ezért is gyűjtöttünk össze néhány hasznos információt arról, hogy időben érkezzen a csomagod. Menj tutira!
Rendelésleadás és a termékátvétel az ünnepi szezonban
Házhoz, illetve csomagpontra történő szállítást választó vásárlóinknak JAVASOLJUK, hogy legkésőbb december 17-ig adják le rendeléseiket. A rendelések feldolgozása a beérkezéstől számított 2 napon belül megtörténik, sajnos azonban garanciát nem tudunk vállalni a csomagok karácsonyig történő kézbesítésére, hiszen ez a futárszolgálatok terheltségétől függ.
Szilveszter előtti szállítás
Rendelés leadás utolsó napja (várhatóan szilveszter előtti szállítással): 2023.12.20. 24:00
Bolti, személyes átvétellel leadott rendelés: december 20-án 14:00 óráig.
Aki valamelyik üzletünkben szeretné átvenni rendelését karácsony előtt, az legkésőbb december 20-án 12 óráig tegye meg, hogy át tudja venni legkésőbb december 23-án.
Rendelés leadás utolsó napja (várhatóan szilveszter előtti szállítással): 2023.12.20. 24:00
Üzleteink nyitvatartását itt éred el
FONTOS! Kérjük vedd figyelembe, hogy csak azon rendelések feldolgozását kezdjük meg, amelyek kiegyenlítése megtörtént (a kívánt összeg beérkezett bankszámlánkra).
Kiszállítás
A szállítási határidők szállítópartnereink leterheltségétől függően egyes estekben akár jelentősen is meghosszabbodhatnak.
Mi természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt csomag időben célba érjen, így időben összecsomagoljuk a megrendelt termékeket és időben át is adjuk azokat szállítópartnereink számára.
Személyes átvétel üzleteinkben
Az online rendelés nem azt jelenti, hogy a rendelés azonnal átvehető!
Mind a négy üzletünkben (GoodSpirit Shop Belváros, GoodSpirit Shop Etele, GoodSpirit Shop Árkád, GoodSpirit Shop Óbuda) A megrendelt terméket KIZÁRÓLAG csak az átvételi információról küldött e-mailt követően lehet átvenni.
Rendelésfeldolgozás
A hozzánk beérkező rendelések feldolgozása folyamatos, és sorrendben történik. A kiszállítás folyamatosan zajlik egészen karácsony és szilveszter előtti napig.
A folyamatosan változó készletek miatt előfordulhat, hogy bizonyos termékek csak nehezen vagy egyáltalán nem lesznek elérhetőek.
A rendeléseket a visszaigazolástól számított 7 naptári napig tartjuk aktívnak, utána az át nem vett rendeléseket töröljük.