J.Gasco Ginger Ale (0,2 l)

RAKTÁRON
460 Ft

J.Gasco Ginger Ale (0,2 l)

0 ÉRTÉKELÉS
RAKTÁRON: több mint 5 db
Egy legendás prémium tonik Olaszországból.
Tovább olvasom

J.Gasco Ginger Ale (0,2 l)

0 ÉRTÉKELÉS
RAKTÁRON: több mint 5 db
Megosztás

Online bruttó ár

460 Ft
2 300 Ft/l
db

Bolti ár

GoodSpirit shopban
480 Ft
Szállítás: 3-5 nap
Személyes átvétel: 1-3 nap

Paraméterek

Ürtartalom
0.2 l
Palackozó
J.GASCO
Íz
Lágy gyömbér, melyet édeskés, sima ízek követnek.
Gyártó
J.GASCO
Brand
J.Gasco
Italkategória
Alkoholmentes italok
Régió
Olaszország
Ürtartalom
0.2 l
Palackozó
J.GASCO
Íz
Gyártó
J.GASCO
Brand
J.Gasco
Italkategória
Alkoholmentes italok
Régió
Olaszország

Leírás

A J.Gasco egy olasz prémium üdítő márka, amelyet a profi mixerek nagyon nagyra tartanak világszerte. A J.Gasco Ginger Ale a csípősen gyömbéres Ginger Beer-hez képest lágyabb, könnyedebb. A friss és fűszeres gyömbér határozottan jelen van, de simasága folytán tökéletesen kiegészíti a koktélokat, nem nyomja el a többi összetevőt. Teljesen természetes alapanyagokból készül, mindenféle színezék nélkül.

Koktélötletek itt:http://www.jgasco.biz//#cocktail

Teljes üdítő választékunkat ITT, teljes gin választékunkat ITT találod!

 

Honnan származik a Kakas-Ember? (J.Gasco rövid története)

Giuseppe Gasco 1903-ban látta meg a napvilágot Gallipoliban, Antonio Gasco 9. gyermekeként. A családnak jó élete volt, édesapja megbecsült gyógyszerészként dolgozott, és Giuseppe apja mellett sokat tanult inasként.

Ám a család az I. Világháború végére elveszítette a családfőt, és kimerültek forrásaik is. Ezért emigráltak Chicagoba, Giuseppe nagybátyjához, Vitohoz.

Amerikában már Josephként dolgozott nagybátyjának, és a Szesztilalom évei sok lehetőséget tartogattak az ifjú, eszes olasz fiatal számára. Tehetségesen épített kapcsolatokat politikusokkal, a rendőrséggel és a legnevesebb családokkal épp úgy, mint az ismert gengszterekkel.

Üzletember lévén mindig kereste az új lehetőségeket, ezért - a kapható szeszek gyenge minősége miatt - kifejlesztette tonikjainak, üdítőinek egész sorozatát. Ehhez persze nagy segítségére voltak apja mellett, gyógyszerészinasként eltöltött évei. A cél az volt, hogy ihatóvá, sőt kellemesé tegye a rettenetes ízű párlatokat, még a hölgyek számára is. Ötlete olyan sikeressé vált, hogy Amerika-szerte népszerűek lettek italai, ő pedig valódi jelenséggé vált: Ő lett a jóképű, jól öltözött üzletember, akit mindig neves alakok, és csinos nők vesznek körül. Ekkor már csak úgy emlegetik, hogy "l'Uomo Gallo" (a Kakas-Ember), ami az olasz "l'Uomo di Gallipoli" kifejezésből rövidült (az ember Gallipoliból).

A J.Gasco egy olasz prémium üdítő márka, amelyet a profi mixerek nagyon nagyra tartanak világszerte. A J.Gasco Ginger Ale a csípősen gyömbéres Ginger Beer-hez képest lágyabb, könnyedebb. A friss és fűszeres gyömbér határozottan jelen van, de simasága folytán tökéletesen kiegészíti a koktélokat, nem nyomja el a többi összetevőt. Teljesen természetes alapanyagokból készül, mindenféle színezék nélkül.

Koktélötletek itt:http://www.jgasco.biz//#cocktail

Teljes üdítő választékunkat ITT, teljes gin választékunkat ITT találod!

 

Honnan származik a Kakas-Ember? (J.Gasco rövid története)

Giuseppe Gasco 1903-ban látta meg a napvilágot Gallipoliban, Antonio Gasco 9. gyermekeként. A családnak jó élete volt, édesapja megbecsült gyógyszerészként dolgozott, és Giuseppe apja mellett sokat tanult inasként.

Ám a család az I. Világháború végére elveszítette a családfőt, és kimerültek forrásaik is. Ezért emigráltak Chicagoba, Giuseppe nagybátyjához, Vitohoz.

Amerikában már Josephként dolgozott nagybátyjának, és a Szesztilalom évei sok lehetőséget tartogattak az ifjú, eszes olasz fiatal számára. Tehetségesen épített kapcsolatokat politikusokkal, a rendőrséggel és a legnevesebb családokkal épp úgy, mint az ismert gengszterekkel.

Üzletember lévén mindig kereste az új lehetőségeket, ezért - a kapható szeszek gyenge minősége miatt - kifejlesztette tonikjainak, üdítőinek egész sorozatát. Ehhez persze nagy segítségére voltak apja mellett, gyógyszerészinasként eltöltött évei. A cél az volt, hogy ihatóvá, sőt kellemesé tegye a rettenetes ízű párlatokat, még a hölgyek számára is. Ötlete olyan sikeressé vált, hogy Amerika-szerte népszerűek lettek italai, ő pedig valódi jelenséggé vált: Ő lett a jóképű, jól öltözött üzletember, akit mindig neves alakok, és csinos nők vesznek körül. Ekkor már csak úgy emlegetik, hogy "l'Uomo Gallo" (a Kakas-Ember), ami az olasz "l'Uomo di Gallipoli" kifejezésből rövidült (az ember Gallipoliból).

Mutass többet
0
0 ÉRTÉKELÉS
A weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Az oldal használatával Ön beleegyezik ezek használatába.